luni, 2 iulie 2007

Binecuvantarea unui om batran

Binecuvantati acei care inteleg ca picioarele mele au devenit mai incete, iar mainile imi tremura.

Binecuvantati acei care isi dau seama ca urechile mele aud greu si ca nu inteleg imediat totul.

Binecuvantati acei care stiu ca ochii mei nu mai vad bine.

Binecuvantati acei care nu injura cand imi cade ceva din mana si ma ajuta sa imi gasesc lucrurile.

Binecuvantati acei care se uita la mine zambind si stau sa flecareasca un pic cu mine.

Binecuvantati acei care tin seama de bolile mele si-mi alina durerile.

Binecuvantati acei care ma fac sa simt ca sunt iubit si se poarta delicat cu mine.

Binecuvantati acei care raman langa mine cand plec pe drumul vesniciei.

Binecuvantati acei care sunt buni cu mine.

Ei ma fac sa ma gandesc la Bunul Dumnezeu.

Niciun comentariu: