duminică, 27 mai 2018

Copii și părinți

Creionul: „Îmi pare rău!”

Guma de șters: „Pentru ce?”

Creionul: „Îmi pare rău că din cauza mea tu suferi. De fiecare dată când fac vreo greșeală, ești întotdeauna gata să o ștergi. Dar pe măsură ce greșelile mele dispar, tu pierzi o parte din tine și te micșorezi.

Guma de șters: „Ai dreptate, dar nu mă deranjează. Vezi tu, pentru asta am fost creată, pentru a te ajuta de fiecare dată când greșești. Chiar dacă știu că într-o zi nu voi mai fi, îmi place ceea ce fac. Te rog, nu te mai îngrijora! Nu pot să fiu bucuroasă dacă te văd trist!”

Părinții noștri sunt „guma de șters” și noi, copiii, suntem „creionul”. Ei sunt întotdeauna lângă copiii lor, gata să le îndrepte greșelile. De-a lungul timpului, aceste lucruri le provoacă durere și devin tot mai mici (îmbătrânesc și mor...).

Ai grijă de părinții tăi, poartă-te cu bunătate și, cel mai important, iubește-i!

Niciun comentariu: