sâmbătă, 1 ianuarie 2011

Jurnalul unei Biblii

IANUARIE: Se anunta un an foarte aglomerat. Cei mai multi din familie au hotarat sa ma citeasca zilnic, tot timpul anului. M-au tinut ocupata timp de 2 saptamani. M-au si uitat deja...
FEBRUARIE: Ieri am fost stearsa de praf. Proprietarul meu m-a folosit cateva minute saptamana trecuta. A avut schimb de cuvinte cu cineva si a cautat niste versete sa il contrazica.
MARTIE: Prima zi a lunii am fost foarte ocupata. Proprietarul a fost ales in comitetul bisericii, chiar m-a dus cu el la biserica, pentru prima data anul acesta...
APRILIE: Bunicul a venit in vizita la noi. M-a citit timp de vreo ora. Se pare ca se gandeste mai mult la mine acum decat o facea cand era mai tanar.
MAI: Am cateva pete verzui pe pagini. Au pus la presat cateva flori de primavara de paginile mele.
IUNIE: Arat ca o carte de insemnari. Mi-au burdusit paginile cu taieturi de prin ziare, tipare de croitorie, cupoane...invitatii ... Una din fete se marita....
IULIE: Azi m-au pus in geamantan. Cred ca suntem in vacanta. As fi stat mai bucuroasa acasa decat sa stau aici inghesuita printre lucruri tot timpul lunii.
AUGUST: Ma aflu tot in geamantan.
SEPTEMBRIE: Sunt din nou la locul meu, pe raft... Am o serie de tovarasi: o carte de povesti si cateva brosuri cu desene. Doamne, cat as vrea sa fiu citita...
OCTOMBRIE: M-au folosit putin astazi: Unul din ei este bolnav. Chiar acum m-au lustruit si stau pe masa, la mijloc. Cred ca vine pastorul...
NOIEMBRIE: Sunt din nou la locul meu vechi. Unul din copii m-a luat si a intrebat: "Asta-i o carte de mazgalit? Pot desena pe ea?"
DECEMBRIE: Se pregatesc cu totii de Craciun, asa ca, in curand n-o sa ma mai vad dintre cutiile de cadouri si hartiile de impachetat...

Poate si noi avem o asemenea atitudine fata de Biblia noastra, care este Cuvantul lui Dumnezeu. Sa ne corectam si sa fim cu bagare de seama cum trebuie sa fim cu ea pe viitor! Amin!

Niciun comentariu: